راهنماهای برتر قانون جذب در قرآن

Wiki Article

اگرچه او هیچگاه از کلماتی مثل قانون جذب استفاده نکرد اما مفاهیمی مانند قدرت برتر “ذهن بر بدن” و “بدن فقط خانه ای است که ذهن در آن زندگی می‌ کند” را بکار برد.

بیایید فرض کنیم که رسیدن به اهداف به همین سادگی باشد که هواداران قانون جذب می‌گویند؛ پس برای رسیدن به هدف نکافی است که طوری زندگی کنیم که انگار پیش‌تر به این هدف دست پیدا کرده‌ایم. بنابراین دلیلی برای برنامه‌ریزی کردن و تلاش برای هدف هم وجود ندارد! چون برنامه‌ریزی به کائنات نشان می‌دهد که ما نسبت به دستیابی به هدف و موفقیت شک داریم پس سزاوار رسیدن به هدف نیستیم!

در کل افکار ما زندگی ما را میسازد , و از طریق احساساتمان می‌توانیم بفهمیم که افکار ما درست است یا اشتباه .

اگر می‌خواهید به ماشین یا خانه مورد نظر خود برسید و آن را جذب کنید هرگز نباید به وضع مالی الانتان که این پول را دارید فکر کنید و باید خودتان را در وضعی ببینید که انگار صاحبان خانه و یا ماشین شده اید .

پس میخواهم به این نکته توجه کنید که برای رسیدن به هدف و خواسته ای که دارید باید در کنار تمرینات ذهنی قانون جذب کار فیزیکی هم انجام بدهید.

یک فرد مذهبی بر این باور است که نیروی به نام خدا جهان را اداره می‌کند و اگر تلاش کنیم به ما کمک می‌کند تا به اهداف خوب خودمان دست پیدا کنیم. اما هواداران قانون جذب می‌گویند حتی نیاز به تلاش هم نداری کافیست بخواهی تا کائنات آن را برای تو فراهم کند.

این قانون بر این ایده تمرکز دارد که همیشه کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود لحظهٔ حال انجام دهید. در حالی که ممکن است همیشه به نظر برسد که زمان حال به گونه‌ای ناقص است.

با داشتن افکار و نگرش مثبت، می توانید شریک زندگی رویاهای خود را پیدا کنید.

اتر همهٔ ذهن‌ها را به هم متصل می‌کند. هنگامی که دو یا چند اينجا کليک کنيد ذهن به هم نزدیک می‌شوند، «موارد ذهنی» با هم ترکیب می‌شوند و «ذهن اصلی» سومی را پدید می‌آورند

 اگر میخواهی چیز را درون زندگی خود تغییر دهید، باید افکارتان را عوض کنید. با تغییر افکارتان انرژی و ارتعاش که به کائنات می‌دهید عوض می شود.

برای اینکه ببینید آیا از قانون جذب دارید به درستی استفاده میکنید و در مسیر خواسته ها و آرزوهایتان قرار گرفتید میتوانید به احساساتتان توجه کنید. شمانطور که گفتیم احساسات نقش بسیار مهمی دارد. شما از طریق احساساتتان میتوانید متوجه شوید که در مسیر خواسته هایتان قرارگرفتید یا ناخواسته هایتان!

اکنون وقت آن رسیده است که یک زندگی شاد و زیبا را در کنار عشق خود تجسم کنید. با تمام وجود احساس کنید که عاشق شده اید و عشق تان هر لحظه در کنارتان است. تصور کنید که آرزوی شما از قبل برآورده شده است و اکنون با شریک رویاهای خود در یک رابطه ی بی نقص بسر می برید.

تاریخچه قانون جذب به اوایل قرن نوزدهم باز می‌گردد. در آن دوران فینیاس پارکورست کویمبی ساعت‌ساز و منتالیست آمریکایی به بیماری سل دچار شد و درمان‌های دارویی نیز به بهبود حال وی کمک نکرد. در نتیجه تصمیم گرفت که خودش راهی برای درمان بیماریش پیدا کند. به مرور زمان او به این نکته پی برد که اگر کاری هیجانات شدید را در وی پدید آورد، درد وی برای مدتی کوتاه کاهش می‌یابد.

وقت بگذارید و تصمیم بگیرید که واقعا از زندگی خود چه می خواهید.

Report this wiki page